Alexandra!

Idag vaknade jag och moa 12.45 exakt. Efter det gick vi ner och åt hamburgare :3 sen ville vi färga mitt hår (Alexandra) så vi stack till ica i ösregnet och köpte rödbrun färg. sen tog det ganska lång tid för moa att fixa det på mig, men skönt var det (a). Vi blev typ klara precis så har precis plattat mitt hår å sånt. Sen nu kollar vi på tv å har typ inte så mycket att göra.

Sen ikväll vet jag inte ifall jag ska stanna här eller om jag ska hem till mammis. Annars får jag väl sitta framför tv hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu